שירותי ניהול לבתים משותפים כוללים מרכיבים ותהליכים היוצרים יחד שלם שהוא גדול מסך חלקיו, שירות המספק לדיירים בניין “בריא” ואיכותי, ניהול מקצועי המספק ראש שקט לדיירים ודאגה מתמדת לאינטרסים הכוללים של הבניין ודייריו.
היבט משמעותי במיוחד מבחינה זו, הן לבריאות הבניין והן לאיכות חיי הדיירים, הוא אחזקת הבניין על מערכותיו השונות.
בבתים משותפים מגוון מערכות כלליות וציבוריות, מהמעליות והצנרת ועד דלתות הלובי, ניקיון וכיוצא באלו.
הסוד לאחזקה אופטימאלית של בתים משותפים טמון בניהול מקצועי ויעיל, בניסיון של שנים בתחום ובמודלים מוכחים למתן מענה מהיר לבעיות בשטח כמו גם לאחזקה השוטפת.
במאמר הבא ננסה להסביר מה זה אומר בפועל.
בין אם אתם קוראים לזה שירותי אב בית לבתים משותפים, שירות ניהול בניין משותף או ניהול אחזקת המבנה, המהות מבחינתנו זהה, והמטרה היא תחזוקה ואחזקה אופטימאלית של הבניין. אנו שומרים על הבניין ומערכותיו תקינים, נקיים ומתוחזקים בצורה אופטימאלית!
איש אחזקה קבוע וייעודי!
בניגוד למצב בו ספקי שירותים שונים מגיעים לבניין לביצוע עבודות מזדמנות, מצב בו נציגי ועד הבית המתנדבים מאתרים תקלות כאשר הן מתרחשות וקוראים לספקים הרלבנטיים, כאשר אתם נהנים משירות ניהול בניין משותף וניהול ועד בית הכל יותר פשוט, מנוהל ויעיל.
מבחינה זו, כחלק משמעותי ביותר מאותו סוד לאחזקה אופטימאלית של בתים משותפים, במסגרת השירות של חברת “בית בטוח” לכל בניין מנוהל יש איש אחזקה קבוע וייעודי, גורם מקצועי הפועל באזור גיאוגרפי מסוים ומכי מערכות הבניין בצורה מעמיקה ויסודית.
איש האחזקה הקבוע של הבניין שלכם מיישם ביקורים שוטפים ושגרתיים בבניין לביצוע עבודות אחזקה שוטפות וכמו כן בדיקות לאיתור תקלות ומניעתן.
המשמעות בשטח היא ביקורת שגרתית כאחת לשבוע, שבמהלכה אנו בודקים תקינות נורות בבניין, מפסקים ומערכות חשמל נוספות, חיזוק לדלתות וכיוצא באלו, שימון מנעולים, התקנות ותיקונים קלים, בדיקת מערכות הצנרת בבניין, בחינת צוברי גז ועוד.
בצורה זו לא רק שתקלות בבית המשותף מטופלות במהירות וביעילות, אלא רוב התקלות נמנעות מראש עקב אחזקה שוטפת.
איש האחזקה הקבוע שלכם מזמין ספקי שירותים בהתאם לצורך ואנו מנהלים את כל הנושא ביד רמה.
תכנית אחזקה שנתית
חלק אינטגראלי משירות ניהול הבית המשותף הוא הכנת תכנית אחזקה שנתית המותאמת אישית לצרכי הבניין, לתקציב וכיוצא באלו. תכנית זו כוללת ביצוע ביקורות שגרתיות למעליות, בדיקות תקופתיות של ספקי שירותים אחרים, ניהול ההתקשרויות עם ספקים חיצוניים וכן הלאה.
מוקד שירות פעיל וטיפול מהיר במצבי חירום
ההיבט האחרון של הסוד לאחזקה אופטימאלית של בתים משותפים הוא הפעלת מוקד שירות אנושי 24/7, המוקד זמין לקריאות שירות לגבי תקלות ובעיות בבניין ושאר קריאות לגבי שירותי הניהול. בנוסף האחזקה והתחזוקה השוטפות כוללות מתן מענה מהיר ויעיל למצבי חירום שצצים מעת לעת – הכוונה היא למשל לפיצוצים בצנרת, מעליות תקועות, בעיות חשמל ועוד.