שיפוץ והשבחת נכסים

עם בית בטוח אתם יכולים לישון בשקט ולדעת שאתם בידיים טובות

ניהול פרויקטים – שיפוץ והשבחת נכסים עם "בית בטוח"

בין אם אתם רוצים לשפץ את דירת המגורים שלכם ולאפשר לעצמכם סביבת מחייה נעימה ומתאימה יותר ובין אם אתם בעלי נכס אשר רוצים להשביח אותו להעלות בכך את ערכו המסחרי – חברת "בית בטוח" מציעה לכם פיתרון יעיל, מקצועי, מקיף וכדאי כלכלית.

בפרוייקט שיפוץ והשבחת נכסים, מומחי הנדל"ן והביצוע של "בית בטוח" מלווים אתכם אישית לכל אורך הפרויקט, משלב ההצעות האופרטיביות בשטח ועד השלמת הביצוע באופן אופטימאלי.

למי זה מיועד?

  • לבעלי דירות ונכסים המבקשים לבצע שיפוץ בנכס שהם מאכלסים וגרים בו ורוצים גורם מקצועי שילווה ויפקח על התהליך עבורם ואיתם.
  • לבעלי דירות ונכסים מניבים המבקשים להשביח את הנכס ולהעלות את ערכו המסחרי. כך למשל ניתן לבצע שיפוץ בדירה ולהעלות את ערכה לקראת מכירה או לשדרג משמעותית את שכר הדירה שניתן לגבות על הדירה המשופצת.

מה אתם מקבלים?

"בית בטוח" מנהלת עבורכם את כל ההיבטים הטכניים והלוגיסטיים של פרויקט שיפוץ נכס ו/או השבחתו, בין אם לצרכי מגורים, לצרכי שיפור תשואת השכרה או לצרכי הכנה למכירה רווחית יותר. אנו מנהלים את הפרויקט כולו ואתם מקבלים ראש שקט ותוצאות שלא הייתם יכולים להשיג אחרת!

בפשטות, שירות ניהול פרויקט שיפוץ או השבחת נכס עם "בית בטוח" מכסה עבורכם את כל הנושאים ומאפשר לכם ולנו לסגור את כל הקצוות בדרך לתוצאות מעולות ומדויקות. אנחנו באים אליכם לנכס, סוקרים אותו מבחינת מצבו הפיזי והתכנוני, מיקום, נתוני השוק וכיוצא באלו ומציגים בפניכם תכנית אופרטיבית שתספק את המענה המלא ביותר והנכון ביותר לצרכים ולרצונות שלכם. התכנית שלנו מפרטת מה ניתן וכדאי לעשות על מנת לקבל שיפוץ אידיאלי ו/או השבחה מירבית של הנכס. פתרונות ההשבחה שלנו יכולים לספק לכם שיפור תשואה של עשרות אחוזים על הנכס!

חברת "בית בטוח" עובדת עם אנשי מקצוע מעולים ואמינים ביותר, מאדריכלים ומעצבי פנים ועד קבלני ביצוע בכל התחומים. אנחנו מקשרים אתכם עם בעלי מקצוע אלו ומלווים אתכם אישית בכל שלבי התהליך. שירות ניהול הפרויקטים של "בית בטוח" מוצע בעלות משתנה בהתאם לפרויקט – כאשר אנו שמים דגש על פתרונות כלכליים ומשתלמים שגם יתנו מענה אופטימאלי לדרישות שלכם. אנחנו משיגים הצעות מחיר אטרקטיביות ותחרותיות, מוצאים את אנשי המקצוע ומקשרים ביניכם, מבצעים תיאומים נדרשים ושאר משימות לקראת המטרה לשמה מיועד הפרויקט. זאת תוך שמירה מתמדת על האינטרסים שלכם, בשקיפות מלאה ומקצועיות ללא פשרות.

הערך המוסף והבידול של חברת "בית בטוח" בשירותי ניהול פרויקטים לשיפוץ והשבחת נכסים מתבטאים בהתאמה האישית, בגמישות של התאמת הפרויקט לצרכים שלכם, בהיכרות המעמיקה עם תחום הנדל"ן וביכולות הניהול של אנשי החברה.

כשאתם רוצים לבצע פרויקט שיפוץ בתקציב מסוים, באיכות ומקצועיות מעולות ועם ראש שקט עבורכם – פנו אל "בית בטוח" ונשמח לספק לכם חוויית ביצוע שלא הכרתם!

לקבלת הצעת מחיר

ללא התחייבות

השאירו פרטים כאן