היום יותר ויותר בעלי דירות בבתים משותפים מבינים שהימים של התנדבות לוועד הבית חלפו עברו להם מן העולם, מבינים שעל מנת לקבל טיפול יעיל בנושאים השוטפים ובנושאים ה”אסטרטגיים” של הבניין דרוש גוף מקצועי העוסק בלעדית בכך. שירותי ניהול בתים משותפים המסופקים באופן מקצועי, יעיל ומוכוון לאינטרסים של הבניין הספציפי הם התשובה היעילה והכדאית ביותר – עבור כל סוגי הבניינים ולא רק מגדלי יוקרה! תחום שבו היתרון והיעילות האלו מתבטאים בצורה חדה וברורה במיוחד הוא טיפול בבעיות חירום באחזקת בתים משותפים. כאשר יש בבניין שלכם פיצוץ רציני בצנרת המרכזית, תרצו ודאי שהנושא יטופל בצורה האופטימאלית ובמהירות, ויש עוד שלל בעיות העלולות לצוץ.
אנו בחברת “בית בטוח” שמים דגש על התאמה אישית של חבילת הניהול לכל בניין על פי צרכיו ומאפייניו, שירות ללא פשרות בנושאי אחזקה וניהול שוטף. כך שהמטרה הראשונית היא אחזקה נכונה ומניעת תקלות מלכתחילה, אך אי אפשר לשלוט בכל ומקרי חירום בעלי אופי “תחזוקתי” מתרחשים מעל לעת. טיפול בבעיות חירום באחזקת בתים משותפים מסופק ללקוחותינו במהירות, ביעילות ועל ידי אנשי מקצוע ממיומנים בלבד.
מוקד שירות לקוחות 24/7
על מנת לספק שירות יעיל וממוקד בהקשר אל טיפול בבעיות חירום באחזקת בתים משותפים, “בית בטוח” מפעילה מוקד שירות לקוחות, עם מענה אנושי, 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע. המוקד זמין עבור לקוחותינו לדיווחים על תקלות, בעיות וכן הלאה מבחינת שירותי הניהול של הבניין. כך, בעת מקרה חירום באחזקת הבית – פיצוץ בצנרת, קצר חשמלי, סתימה בביוב, מעלית לא עובדת וכן הלאה – ניתן ליצור קשר ישיר ומיידי עם החברה ובמקרה הצורך אנו שולחים נציג מטעמנו לטיפול בבעיה.
טיפל מהיר ויעיל
כאמור, כאשר מדובר על מקרי חירום בהקשר לאחזקת הבית המשותף, לרוב אי אפשר לחכות כמה ימים לפיתרון או להישאר עם התקלה עד לקריאת השירות הבאה. אלו מצבים המחייבים פיתרון מהיר, ממוקד ויעיל. כחלק בלתי נפרד (לעיתים בתשלום נוסף בהתאם למקרה הפרטני) משירותי ניהול בתים משותפים, שירותי אב בית, ניהול ועד בית או בכל צורה שלא תקראו לשירות של חברת “בית בטוח” אתם נהנים מגב מקצועי עם ניסיון עשיר וקשרי עבודה שוטפים עם ספקי שירות מובילים. כך שאנו בהחלט ערוכים לתת מענה לתקלות ובעיות חירום, בצורה אופטימאלית ומהירה במיוחד.